Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

#1 Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Cześć. Od jakiegoś czasu odczuwam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem wertować internet w znalezieniu przyczyn tego rodzaju schorzenia. Na forach znalazłem dużo wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Sporo osób zaleca masaż leczniczy , który w ich odczuciu bardzo koi ból pleców. Rozmyślam tylko czy nie wybrać również masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego rodzaju zestaw masaży pomoże? Czytałem też, że tego rodzaju bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy jest to prawdą?. Faktem jest, że dużo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Natomiast czy tego typu bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz kluczowe pytanie o adres dobrego salonu masażu w Warszawie , który świadczy masaż relaksacyjny w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie

#2 Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Dzień dobry. Rozumiem twój kłopot i będę starał ci napisać jak najwięcej w tej kwestii. Po pierwsze tego rodzaju dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym lekarstwem jest masaż leczniczy - potwierdzam iż pomaga. Trzeba połączyć tego typu masaż z codziennym uprawianiem sportu. Całkiem całkiem wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Niezłych gabinetów masażu w Warszawie jest dużo. Najlepiej wybrać ten, który jest blisko twojej pracy lub domu. Masaż leczniczy stosuje regularnie i powiem szczerze, że ból pleców minął. Natomiast warto żeby zobaczył to jeszcze jakiś lekarz. Sam masaż może nie wystarczyć albo tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.


Wróć do „Dowolne rozmowy”

Kto jest online