Czy to będzie dobra reklama dla dentysty w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra reklama dla dentysty w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Ostatnim czasem dostałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, ponieważ firma która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna trafić od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla odmiennych fraz wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa stomatolog Ursynów wyświetlają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych haseł wyświetlają się odmienne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i ciągu znaków adres gabinetu lekarskiego w wynikach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie widzę to samą domenę internetową. Także ciekawym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne artykuły są wymagane do właściwej reklamy strony? Też cena reklamy na interesujące mnie słowa kluczowe: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam domenę do kilku katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może trudniejszą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie dobra forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest w 100% dobry. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie wiem jak tamta agencja interaktywna od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Reklama z pewnością będzie na parę fraz tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Radzę: znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Dowolne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości